Faceți căutări pe acest blog

joi, 1 octombrie 2015

Cum să folosiți blogul


Desigur, mulți dintre voi ați remarcat deja că puteți face căutări pe acest blog prin diverse metode. Dar pentru aceia dintre voi care nu au încercat încă, voi prezenta mai jos câteva metode prin care puteți survola mai ușor blogul.


Câmpul de căutare

Puteți observa că în partea de sus a blogului, imediat după antet, apare un câmp de căutare.
Am evidențiat cu roșu acest câmp. Puteți scrie aici un cuvânt sau o expresie după care doriți să faceți căutarea. 


De exemplu, dacă scriu aici cuvântul „tangentă” și apoi apăs tasta ENTER, obțin următoarele rezultate:

Apoi puteți accesa aceste rezultate dând clic pe oricare dintre lincurile dorite.



Metoda cronologică

În dreapta blogului găsiți o structură arborescentă intitulată „Ce am mai scris aici :” care conține articolele grupate într-o ordine cronologică, după ani și după luni. 

Explorând această structură puteți accede la toate articolele pe care le-am scris până acum. Ele vă vor apărea în ordinea temporală în care le-am scris efectiv.



Metoda etichetelor

O altă structură importantă ce vă ușurează căutarea este cea în care găsiți articolele după eticheta lor.


Aceste etichete, pe care le-am atașat eu la fiecare articol după cum am crezut de cuviință, vă pot ajuta să găsiți grupate împreună doar articolele care au legătură cu eticheta respectivă.

Sper ca aceste metode să vă ajute să explorați mai ușor blogul și să ajungeți mai repede la articolul care vă interesează. Și nu uitați să-mi spuneți cu ce probleme vă confruntați pe blog, ca să încerc să le rezolv cât mai repede cu putință.

2 comentarii:

Exprimați-vă părerea despre articol sau cereți lămuriri suplimentare, ca să transmitem cât mai multă informație celor care au nevoie de ea.

Comentariul va apărea după un anumit interval de timp necesar moderării.

Legături la toate articolele din blog



Postări populare