Faceți căutări pe acest blog

duminică, 17 august 2014

Tabelul trigonometric

4 comentarii:

  1. Frumos! Acum ar trebui să prezinţi şi reducerea la primul cadran ca să fie lecţia completă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Ai dreptate. Când voi găsi ceva timp, voi face și lecția asta și voi adăuga aici un linc către acea lecție. Deocamdată am planificat alte articole, dar mă voi gândi la sugestia ta.

      Ștergere
    2. Așa cum ți-am promis, am rezervat timp și pentru reducerea la primul cadran. Sper să-ți placă...

      Ștergere
  2. Pentru cei care nu pot vedea acest articol prin Google Docs, am creat și o versiune independentă.

    RăspundețiȘtergere

Exprimați-vă părerea despre articol sau cereți lămuriri suplimentare, ca să transmitem cât mai multă informație celor care au nevoie de ea.

Comentariul va apărea după un anumit interval de timp necesar moderării.

Legături la toate articolele din blog



Postări populare